Produkty

 Oferujemy całą gamę produktów, które warto świadomie wybierać w zależności od potrzeb. Oto najpopularniejsze z nich:

 

Animacja reklamowa

ANIMACJA REKLAMOWA „CAREER EXPO”

Może zostać stworzona w różnej stylistyce np. animacji trójwymiarowej, rysowanej czy wektorowej. Dobór stylistyki jest dopasowany do charakteru wizerunku firmy, a także możliwości budżetowych. Minuta animacji o jakości filmu kinowego Shrek, lub serialu Southpark czy Włatcy Móch to zupełne inne realia budżetowe. O przewadze animacji nad innymi formami promocji zachęcamy do poczytania na naszym blogu w licznych artykułach.

Animowana infografika

ANIMOWANA INFOGRAFIKA „ORANGE SMART CITY”

Jeśli wyobrazimy sobie materiał multimedialny, który jakością jest gdzieś pomiędzy prezentacją multimedialną, a reklamą telewizyjną to właśnie animowana infografika. Format ten jest powszechnie używany, gdyż w przeciwieństwie do krótkiej reklamy pozwala opowiedzieć więcej treści i wykorzysuje fakt, że w internecie nie musimy ograniczać się do 30 sekundowych reklamówek.

5-10 sekundowe animacje promocyjne

Najczęściej zamawiane w pakiecie kilku lub kilkunastu sztuk. Przy zachowaniu niskich kosztów produkcji pozwalają sięgnąć po narzędzie jakim jest animacja i w prestiżowy, zwracający uwagę sposób zachęcać do odwiedzenia strony czy zainteresowania produktem. Klienci cenią to rozwiązanie przez fakt, że pozwala emitować nowe materiały cyklicznie przez dłuższy okres czasu, co okazuje się nierzadko skuteczniejsze marketingowo niż jednorazowa, spektakularna akcja.

Animacja instruktażowa

ANIMACJA INSTRUKTAŻOWA „SELENA COOL-R”

Jej główną przewagą nad wideo instruktażowym, szczególnie tym kręconym amatorsko jest duża estetyka i kontrola nad przekazem krok po kroku, a także możliwość pokazania detali i skomplikowanych procesów technologicznych, co jest niemożliwością w technice wideo.

Animacja edukacyjna

5-10 SEKUNDOWE ANIMACJE DO PROJEKTU
„TWOJE 5 MINUT”

Stanowi często narzędzie do nieinwazyjnej reklamy. Różni się od typowych reklam internetowych czy telewizyjnych także długością i mniejszymi kosztami realizacji. Widz nie oczekuję tak wysokiego poziomu jakości jak od reklamy.  Filmy i animacje edukacyjne najczęściej trwają od kilku do kilkunastu minut. Zdarza się przygotowywać wersję krótszą na bazie dłuższej, aby zachęcić tylko wstępnie zainteresowanych odbiorców, a tym poszukujących dokładniejszych informacji przedstawiać formę rozbudowaną. Warto pomyśleć nad stworzeniem całej serii filmów edukacyjnych, by poprzez cykliczną emisję nawiązać dłuższą relacje z potencjalnymi klientami.

Miniserial reklamowy

MINISERIAL ANIMOWANY „KOWBOJE”

To najbardziej ambitna forma reklamy animowanej. Poprzez cykliczność zyskujemy szansę na budowanie trwalszych więzi z potencjalnymi klientami. Miniserial ma swoją historię, bohaterów i chętnie się go ogląda, a jednocześnie wplecione wątki promujące firmy lub jej usługi nadają wartości marketingowej. Seriale nie zawsze są kosztowne. Zależy to od decyzji czy styl wizualny ma być uproszczony czy jednak wymaga on wyższych nakładów finansowych. Nasze doświadczenie w produkcji seriali tv, m.in. Garfield Show emitowanego na całym świecie pozwala tworzyć miniseriale na bardzo wysokim poziomie jakości.

Pakiet 3: Teaser, Trailer, Pełna animacja

TEASER, TRAILER, PEŁNA ANIMACJA „INQUISITION GAME”

Na bazie gotowego produktu animowanego możemy przygotować dwie dodatkowe wersje jego zapowiedzi: krótką i rozszerzoną. Tak jak ma to miejsce przy promocji filmów kinowych. Tym samym jeden materiał przy prostych zabiegach montażowych można wykorzystać do stworzenia szeregu innych materiałów budujących napięcie i wyczekiwanie u odbiorców. Unikamy dodatkowych kosztów produkcji, jednocześnie zapewniając sobie więcej materiału do publikacji w dłuższym okresie czasu.

Packshot

PACKSHOT: „AROX”

Ok. 10 sekundowa animacja prezentująca produkt, opakowanie z produktem lub linię produktów. Często towarzyszy jej logotyp firmy, slogan reklamowy i animowane efekty specjalne, które odróżniają tę formę prezentacji produktu od statycznej grafiki lub fotografii prezentującej produkt. Stanowi doskonały materiał reklamowy do emisji internetowej.

Animowany logotyp

ANIMOWANY LOGOTYP „BNY MELLON”

Doskonale nadaje się m.in. do ozdabiania konferencji, targów, pokazów i bankietów firmowych. Emitowany na różnych typach wyświetlaczy lub np. na projektorze rzucającym duży obraz np. na ścianę. Animowany logotyp pojawia się też we wszystkich multimedialnych materiałach firmy (film korporacyjny, prezentacja multimedialna, wideo z wypowiedziami pracowników, etc).

Animowane komunikaty tekstowe

ANIMOWANE KOMUNIKATY TEKSTOWE: „PREZENTACJA FUNDACJI”

Animowane napisy i proste znaki graficzne połączone z tłem muzycznym dostarczają więcej emocji niż statyczny tekst lub prezentacja multimedialna. Możemy więc przekazać treści w ekscytujący sposób, zachowując niskie koszty produkcji.

Animowany slide show z lektorem lub napisami

ANIMOWANY SLIDE SHOW Z LEKTOREM: „GRYFY”

Do jego stworzenia najczęściej w 80% wystarczą materiały już posiadane przez firmę (zdjęcia, grafiki, teksty). Nasze studio animacji przetworzy bardziej wyrafinowanego charakteru niż automatyczne generatory pokazu slajdów. Połączenie takiego materiału z głosem lektora nadaje materiałowi wyższy status produkcji.

Wideowywiad

WIDEOWYWIAD: „STAY ALIVE”

Naturalną formą komunikacji międzyludzkiej są obustronnie interakcje. Dlatego forma wywiadu zapewnia większą autentyczność komunikatu niż np. pracownik firmy opowiadający o produkcie patrząc wprost na kamerę. Bardziej zaawansowane wideowywiady warto przeplatać w montażu materiałami graficznymi, zdjęciami, ujęciami wideo lub wstawkami animacyjnymi, które ilustrują pewne procesy technologiczne.

Wideoreportaż

WIDEOWYWIAD „MONOCYKLISTA”

Jest to nieinwazyjna forma reklamy, która ma najczęściej konstrukcję przypominającą film dokumentalny lub reportaż telewizyjny. Narzędzia do wytworzenia reportażu mogą być niskobudżetowe, bo widzowie od tej formy nie oczekują wyjątkowej jakości wizualnej, a mimo to gwarantować wartościowe narzędzie promocyjne. Reportaż porusza zwykle tematy atrakcyjne dla większej grupy ludzi i przez wywołane emocje staje się bardziej nośny i chętnie upubliczniany przez użytkowników i media. Media, które w innym wypadku żądałyby opłat za emisję reklamową. W scenariuszu planuje się przemycenie treści reklamowej, np. wystąpienia eksperta, który wspomina o produkcie lub usłudze związanej pośrednio lub bezpośrednio w tematem reportażu.

Billboard sponsorski TV

BILLBOARD SPONSORSKI DO TV „OLEOFARM AWOKADO”

Trwający 8 do 10 sekund, pozwala w prestiżowy sposób zaznaczyć obecność marki w kampani telewizyjnej, zachowując znacznie niższe koszty produkcji jak i emisji niż typowa reklama telewizyjna. Najczęściej występuje w połączeniu z hasłem “Sponsorem programu był producent ….”.  Wiele firm potwierdza dużą skuteczność tego formatu, celowo rezygnując z typowej reklamy. Billboard najczęściej zawiera packshot prezentujący produkt i logo sponsora. Animacja pozwala dodać ciekawe efekty specjalne, i wyróżnić się na tle innych billboardów.

Film/Animacja korporacyjna

FILM/ANIMACJA KORPORACYJNA „AGRECOL”

To wizytówka firmy, która prezentowana jest najczęściej na stronie www, podczas targów, konferencji, wystąpień publicznych, a także w bezpośrednim kontakcie z ważnymi klientami.Najlepszy efekt uzyskuje się łącząc technikę wideo z elementami animacji. Czasem są to proste animowane wstawki-ozdobniki lub animowane teksty, a czasem całe ujęcia wykonane w technice 3d pokazujące większą złożoność procesów technologicznych zachodzących w firmie i przez to budując prestiż, status i jakość.

Wizualizacja na silnikach czasu rzeczywistego

WIZUALIZACJA

Możemy np. stworzyć produkt suszarki lub budynku i poruszać się po nim swobodnie zaglądając z każdej strony i w każdy detal. Na bazie takiego projektu można wygenerować różne ujęcia filmowe i emitować często filmy reklamowe za każdym razem wyglądające inaczej. To więc nie tylko szansa na dobrą wizualizację produktu przed klientem, ale i przygotowanie licznych dodatkowych materiałów reklamowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów produkcji.

Wizualizacja animowana

WIZUALIZACJA ANIMOWANA

Możemy wizualizować zarówno produkty, jak i procesy technologiczne. Wizualizacje mogą mieć charakter techniczny lub opierać się na scenariuszu filmowym, który sprawi że widz chętniej obejrzy materiał. Łączymy tutaj umiejętności tworzenia filmów i seriali telewizyjnych, w których istotna jest fabuła i emocje z prezentacją techniczną. Wizualizacje cechują się dużą plastycznością budżetową, ponieważ mogą być wystylizowane jak materiały z produkcji/szkice, gdzie bardziej liczy się techniczny komunikat niż estetyka artystyczna. Widz automatycznie nie oczekuje jej i nie spogląda krytycznie na materiał pod takim kątem.

Animowana postać „Brand Hero”

BRAND HERO „FAIR PAY”

Stwarza szerokie możliwości promocji i pozytywne skojarzenia.Raz stworzona postać jest inwestycją, która pozwala na generowanie wielu materiałow reklamowych. Przykładowo pojawia się cyklicznie przed kamerą by opowiadać o nowych produktach firmy. Może też występować w wielu statycznych materiałach graficznych, gdyż utworzony model komputerowy zapewnia nieograniczone możliwości pozowania postaci i zmiany ekspresji twarzy. A poprzez dodawanie różnych rekwizytów, zmiane tła lub napisów łatwo generujemy unikatowe materiały.

Setka

SETKA

To krótka forma będąca nagraniem wideo wypowiedzi pracownika/szefa firmy. Może on w ten sposób zaprezentować swoje stanowisko w danej sprawie lub zareklamować produkt. Gdy osoba nagrywana jest na niebieskim lub zielonym tle możemy dodatkowo ubarwić jego wystąpienie wstawiając no tło dowolną animację czy statyczna grafikę. Warto też dodać belkę z podpisem występującej osoby, co dodaje jakości telewizyjnej. Cały film można zamknąć lub otworzyć animowanym logotypem firmy i te drobne zabiegi estetyczne pozwalają znacząco podnieść jakość produkcji, odróżniając ją od wielu amatorskich nagrań przy pomocy telefonu lub aparatu, powstałych bez większego przygotowania.